«Εξυπηρέτηση από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης»
Στο πρόγραμμα myKEPlive, το οποίο αποτελεί πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάχθηκε το ΚΕΠ Περιστερίου, έπειτα από συντονισμένες ενέργειες των αρμόδιων Αντιδημάρχων Βασίλη Μπέτση και Γιώργο Τσίνα.
Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα στελέχη του Κέντρου, μέσω βιντεοκλήσης σε διαδικασίες υψηλής ζήτησης όπως:
➤ Πληροφόρηση – αίτηση
➤ Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
➤ Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
➤ Εξυπηρέτηση από το Δήμο που ανήκουν
Πρόκειται για μια σύγχρονη πλατφόρμα άμεσης εξυπηρέτησης του πολίτη μέσα από βιντεοκλήση όπου με ηλεκτρονικό ραντεβού ο υπάλληλος του ΚΕΠ, θα δώσει άμεση απάντηση στο αίτημα που διατυπώνεται.
Απλώς συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο
www.gov.gr , επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο myKEPlive!
O Δήμος Περιστερίου, είναι πρωτοπόρος σε όλες τις νέες υπηρεσίες και με σταθερά βήματα και συνεργασίες εντάσσει στο οργανόγραμμα του εκείνες τις ψηφιακές πλατφόρμες που αναβαθμίζουν και μετασχηματίζουν τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πολίτες του, με στόχο την άμεση, λειτουργική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση τους!